MENÚ

Ajuda

NOU DISSENY I FUNCIONAMENT DE LA WEB
COM A NOVETAT IMPORTANT T'INFORMEM QUE LA NOSTRA WEB S'HA DIVIDIT EN DUES ÀREES PER OFERIR UN MILLOR SERVEI I ATENCIÓ SEGONS LES TEVES NECESSITATS.

- ESCOLAR I OFICINA. AGRUPA LES SEGÜENTS FAMÍLIES: Arxiu, Paper i manipulats, Escriptura i correcció, Complements d'oficina, Màquines d'oficina, Informàtica, Higiene, Dibuix, Material escolar, Mobiliari oficina, Mobiliari i equipament educatiu, Material didàctic i Material esportiu.

- NOVES TECNOLOGIES. AGRUPA LES SEGÜENTS FAMÍLIES: Monitors i pissarres digitals, Cartelleria digital, Videoprojecció, Suports, Pantalles de projecció, Cambres visualitzadores, Robòtica, Impressores 3D, Laboratori virtual, Programari i recursos d'educació, Sistemes de col·laboració, Ordinadors i tablets, Mobiliari tecnològic, Connectivitat i gestió de senyal i àudio.
Sempre podràs accedir a totes i cadascuna d'elles des de la part superior esquerra de la web.

Menú princial.
Nova posició del menú principal. Part superior dreta de la web.
 
Accés clients.
Opció "Iniciar Sessió" del nou menú.

 ayuda1

Introduir les dades de client i "Enviar". Si has oblidar la contrasenya, clic a "recordar contrasenya".

Nou client.
Opció del menú "ALTA CLIENT". Omplir les dades i clic a "Enviar".
 
Clients. Nova "El meu Àrea de client".
Després d'accedir com a client es mostra la redissenyada "La meva àrea de client".

ayuda2

En aquest apartat podràs trobar les opcions que avans ja existien però amb un nou disseny. Botons més grans i breu descripció de la funció corresponent.
  • Carros pendents de confirmar. Es guarden els carros de compra que no has estat finalitzats amb anterioritat.
  • Veure els meus pressupostos. Pressupostos que encara no els has convertit en comanda en ferm.
  • Veure comandes. Històric de totes les comandes realitzades.
  • Factures. Històric de les teves factures amb possibilitat de descarregar-les en format PDF.
  • Llista d'articles gastats. Històric d'articles / productes comprats.
  • Descàrrega de tarifes. Fitxer en format PDF amb els preus de tots els nostres productes.
  • Dades de client. Dades fiscals, d'accés i usuaris.
Clients. Nova "Compra ràpida".
El nou menú de compra ràpida està situat a la part superior de la web. Icona carret de compra. Fes clic per entrar.
Si coneixes les referències del producte aquest menú et permet fer la compra ràpida sense necessitat de navegar per les seccions del nostre web.
 
Pots indicar les unitats i la referència del producte en els requadres corresponents.
En primer lloc les unitats i en segon lloc la referència del producte.

ayuda3

Ara quan escrius la referència del producte observaràs que el procés et mostra una llista amb tots els productes que continguin els caràcters que estàs escrivint. Selecciona algun de la llista amb un clic i el sistema afegirà el producte al teu carro.

ayuda4

Pots anar afegint successivament productes al teu carro. Observaràs com la compra ràpida va acumulant els teus productes al carret.

ayuda5

Si la zona de compra ràpida et sembla massa estreta, perquè puguis anar observant amb claredat tot el detall de la teva compra, et proposem una altra opció amb la qual pots estar mes còmode ...
Un cop has entrat com a client prem la icona del carret a la part superior. I clic a "Confirmar carro".

ayuda6

Entraràs al carret, però a pantalla completa. I podràs observar la llista de compra amb tota claredat, amb fotos dels productes i amb els imports parcials i totals. També podràs actualitzar les unitats, esborrar línies, etc. 

ayuda7

Un cop completat desplaça't cap avall i selecciona la direcció d'enviament. Al final, escriu un nom i referència, i observacions si fossin necessàries.

ayuda8

Finalment t'expliquem els botons per finalitzar la comanda.
CANCEL·LAR COMANDA. Elimina la comanda i no la processa.
RECALCULAR COMANDA. Recalcula els imports de la comanda.
CREAR PRESSUPOST. Aquest procés no comanda. Crea un pressupost i l'emmagatzema per a qualsevol moment convertir-lo en comanda en ferm.
CREAR COMANDA. Crea una comanda en ferm i l'envia a les nostres dependències perquè sigui tramitat dins les 24/48 hores següents.

Nou menú de famílies.
Després del nou disseny del nostre web ara les famílies i subfamílies apareixen de forma horitzontal. Pots veure els articles de tantes subfamílies tinguis seleccionades i també filtrar per novetats, destacats o outlet.

ayuda9

Un cop estiguis a la família desitjada i aplicant, si vols, els filtres desitjats, accediràs a la visualització de les fitxes dels productes.

ayuda10

En passar per sobre del producte veuràs la descripció del mateix i si desitges mes informació o afegir-lo a la teva compra només hauràs de donar-li un clic a la imatge.

ayuda11

Si has accedit a la fitxa del producte se't mostrarà una finestra amb la informació completa: nom, descripció, referència, preu, imatge, característiques, documents, vídeos i enllaços.
I si vols afegir-lo a la cistella n'hi haurà prou que seleccionis les unitats i li donis un clic al símbol del "+" a la dreta de la casella "unitats".

ayuda12
 
FUNCIONAMENT I PROCESSOS ESTÀNDARD

Dades de client: registre i modificació
Si no ets client nostre per poder realitzar comandes dins de la web cal primer et registris.
Al marge superior dret, clic a "ALTA CLIENT", completa les dades requerides i prem el botó "ENVIAR".
En les següents hores rebràs una email per confirmar les teves dades. En aquest moment et facilitarem el teu codi de client i contrasenya.

Si ja ets client nostre per poder realitzar comandes dins de la web cal que t'identifiquis correctament.
Al marge superior dret, a l'apartat "Iniciar sessió", introdueix el teu usuari i contrasenya i prem el botó "ENTRAR"

Puc canviar les meves dades?
Les dades d'accés d'un client són únics. Un cop entrat pots crear tants usuaris com vulguis. La proxima vegada que t'identifiquis podràs utilitzar les dades de client o els diferensts usuaris. 

Què faig si oblido la contrasenya?
Si has oblidat la contrasenya de client o d'usuari pots recuperar informant l'adreça de correu electrònic a l'apartat "Iniciar sessió" del marge superior dret, opció, "Recuperar contrasenya".

Puc realitzar comandes per a diferents empreses amb el mateix usuari?
Cada client / usuari, està sempre vinculat a una adreça fiscal i a un nom de client. Recomanem tenir un client / usuari diferent per a cada direcció fiscal amb l'objectiu d'evitar possibles errors en els llocs de lliurament i facturació.

Puc realitzar comandes per a diferents CIF / NIF amb el mateix usuari?
Cada client està sempre vinculat a una adreça fiscal i a un nombre de client. Només es permet tenir usuaris diferents per a cada direcció fiscal amb l'objectiu d'evitar possibles errors en els llocs de lliurament i facturació.

La teva comanda on-line.
Quan envies una comanda en línia t'apareixerà un missatge agraint la teva compra. A continuació rebràs una confirmació per correu electrònic que inclou el número de comanda, dades del client, adreça de lliurament i facturació i detall de la comanda. En aquest moment, és quan hem rebut la teva comanda.

Puc modificar una comanda que acabo d'enviar?
Per tal de que rebis la comanda en el termini mes curt possible, la comanda passa directa en el nostre magatzem immediatament després d'haver-se afegit al sistema. En conseqüència, no es poden fer modificacions sobre la comanda. En el cas, que volguessis afegir productes a la comanda inicial, si us plau, contacti amb nosaltres a través del telèfon d'atenció al client, facilitant-nos el número de comanda que apareix a la confirmació.

Tinc un catàleg, puc utilitzar-lo per comprar a la web?
Si. Pots fer-ho introduint les mateixes referències a la zona "Compra Ràpida", que es troba a la icona del carret a la part superior esquerra de la web.

Formes de pagament
Acceptem dues formes de pagament, sent aquestes: rebut domiciliat i / o transferència bancària.
A més, si ja ets client nostre pots seguir optant per la mateixa forma de pagament que tens establerta per omissió.

Lliurament de la comanda.
Oferim un termini de lliurament entre 24/48 hores dins horari laboral. 
Les comandes que arriben avans de les 16.45h són lliurats al dia següent laborable. Els lliuraments es realitzen de dilluns a divendres entre les 9:00 i les 18:00 h.
Normalment els lliuraments es realitzen al llarg del dia, depenent de la província i de la ruta del transportista.
Per sol·licitar un data de lliurament posterior a la prevista, si us plau informa en el requadre d'observacions que apareix al final de la comanda.

Com puc indicar un horari de lliurament permanent?
Per indicar l'horari preferent per al lliurament de les teves comandes, pots fer-ho mitjançant mail o mitjançant el telèfon d'atenció al client. Et recordem que l'horari de lliurament està comprès entre les 9: 00h i les 18: 00h de dilluns a divendres (exclòs festius o períodes de vacances).

Com comprovo l'estat actual de la meva comanda?
Els lliuraments s'efectuen de dilluns a divendres, entre les 9:00 i les 18:00. És difícil conèixer l'hora de lliurament exacta, però, podem informar-te sobre l'estat de la teva comanda, si ha estat enviat o sobre qualsevol altra consulta relacionada amb el mateix a través del telèfon d'atenció al client o de correu electrònic.

Garanties i devolució
Garantia de 2 anys.
Tots els productes tenen una garantia de 2 anys a partir de la data de factura. Hi ha productes, degudament identificats en el catàleg i al web, que té un termini de garantia superior o inferior a 2 anys. La garantia et protegeix contra tot defecte de fabricació dels nostres articles. Podràs reclamar qualsevol dany originat durant el transport de la mercaderia, en el termini de 24 hores posteriors a la seva recepció. En qualsevol cas, hauràs de posar-te en contacte amb el nostre servei d'Atenció al client.

Com torno una cosa que he demanat al web?
En primer lloc has de contactar amb el telèfon d'Atenció al Client per acordar amb nosaltres la devolució del material. Un cop acordada la devolució de material, el tens que embalar correctament en el seu embalatge original dins d'una caixa amb l'albarà de lliurament. Ens encarregarem de gestionar la recollida. No s'acceptarà mercaderia retornada per compte del client sense acordar-ho amb el centre d'atenció al client.

Sol·licituds de catàleg
Pots sol·licitar de manera gratuïta qualsevol dels nostres catàlegs mitjançant la nostra pàgina web o telèfon d'atenció al client. Rebràs el catàleg en els próxims dies.
Si us plau, pren nota de la data de valides del catàleg, amb la finalitat que estiguis sempre correctament informat de totes les nostres promocions.

Atenció al client

902023390

977327350

info@cr4.cat

9:00-13:00 / 15:30-19:30 de Dilluns a Divendres INFORMACIÓ >>